Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

Przywitajka - Nowy z Royalem

sambor - 2018-02-21, 19:57
Temat postu: Nowy z Royalem
Hej,

Od niedawna mam Royala, mocno skundlonego, ale taki mi się podoba. Przejechałem nim może ze 200 metrów, ale Royalami co roku jeżdżę od wielu lat. Nie ogarniam mechanicznie tego sprzętu, a silnik tego Royala wymaga z pewnością ingerencji. Polecicie kogoś w okolicach Wawy? Choć niekoniecznie...

Lamer - 2018-02-21, 20:39

Hej,
o ile oczy mnie nie mylą to był to Royal Pastora.
Piękna maszyna!!

Masz jakieś konkretne problemy z tym sprzętem?
Lamer

sambor - 2018-02-21, 20:56

Tak, to od Pastora. Silnik jest na moje oko do rozebrania i złożenia ponownego. Coś tam jest mocno nie halo...
sebaxll - 2018-02-22, 08:06

Witaj.
Nawet kolanko nie nabrało rumieńców. Świetnie wygląda Twój motocykl.

sambor - 2018-02-22, 10:02

Taa, ma swój urok i swoje smaczki... Problem jest jednak taki, że ja się, powiedzmy znam na motocyklach enduro, a w Royalach to co najwyżej odrózniam bulleta od himalayana.
Lamer - 2018-02-22, 12:47

Hej,
ja osobiście to bym polecał ci Piotrka Bresyję....Nie wiem co oznacza "nie halo" no ale Piotrek to raczej wybada.
Z tego co wiem to jest z Urzędowa to racze do Wa-wy daleko.
Osoba pewna...do ogranięcia transport w dwie strony...

Lamer

bon-wojtek - 2018-02-22, 15:10

Witam, ale kto może blisko Wa-wy znać się na Royalach i jeszcze nikomu nie podpadł :roll: to nie wiem.
motomaciej - 2018-02-22, 23:13

Witaj kolego!

Kawał sprzętu.! Wrzuć jakiś rzut boczny. Ciekawy pomysł na separator odmy.
Jeśli dlubales przy enduro to w royalu raczej wiele Cię nie zaskoczy. Książka i do dzieła.

sambor - 2018-02-23, 10:39

ProszÄ™ bardzo.
Wiem, że RE to nie czarna magia, ale...

motomaciej - 2018-02-24, 11:23

Trafnie go nazwałeś "skundlony" :). Z pewnością jest bardzo oryginalny.
Tłumik od wczesnych ktm exc tylko trochę skrócony. Zapewne fajnie gada.

misiowy - 2018-02-26, 07:59

bon-wojtek napisa³/a: