Royal-Enfield Strona Gwna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Mój Grzmiący Ptak
Autor Wiadomo
scibor1 

Doczy: 28 Lip 2016
Posty: 133
Skd: Dwórzno
Wysany: 2016-09-13, 07:23   

DAAD napisa/a:
...Zastanawiam się czy nie zmienić kół zębatych tak by podnieść prędkość do 100-110 km/h. przy tych samych obrotach.
Utrata momentu mi nie przeszkadza podróżuję sam.


Świeżak enfieldowy ze mnie i psińco przejechałem, ale na zębatce 20tce z przodu. Długi podjazd na czwórce jest dość męczący, słychać jak silnik prosi o trójkę. Ostre wzniesienie na jedynce też da się pokonać (mowa o jeździe polnej), ale... Teraz to ja się jeszcze nacieszę tak jak jest, ale zimą jedna z zaplanowanych prac to powrót do standardowej 17tki.
 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 973
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2016-09-13, 07:58   

Różnicę między 20 a 17 bardzo odczujesz. Przechodziłem z 17 na 18, a później na 19. Teraz jeżdżę na 19. Zasadniczo jest OK, ale czasem dziura między 4 a 3 biegiem jest odczuwalna. Jak chcesz to mam w bardzo dobrym stanie zębatkę 18, mogę Ci pożyczyć do prób. Zresztą 17 też. Sprawdzisz, to sobie kupisz nową jaka Ci będzie pasować.
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
DAAD 

Doczy: 10 Sie 2016
Posty: 40
Skd: Warszawa
Wysany: 2016-09-13, 10:13   

Przemyślałem sprawę.
Zostawiam tak jak fabryka dała, nie ma co pajacować.
 
 
scibor1 

Doczy: 28 Lip 2016
Posty: 133
Skd: Dwórzno
Wysany: 2016-09-13, 16:46   

To nie pajacowanie tylko dążenie do doskonałości metodą prób. Zależy jakie masz plany użytkowania motocykla. Bo jak długie "autostradowe" przeloty to zmiana przełożenia ma sens. Na kręcenie się po mieście wręcz przeciwnie. Ja co prawda miasta nie mam, ale otaczają mnie drogi 3ciej kategorii i szutry. Dlatego szybkie przełożenie teoretycznie nie ma sensu. Na następny sezon założę 17kę i zobaczę jak się jeździ na fabrycznym zestawie. I albo zostanie albo będę szukał dalej:)
 
 
DAAD 

Doczy: 10 Sie 2016
Posty: 40
Skd: Warszawa
Wysany: 2016-09-13, 17:16   

Po autostradach nie mam zamiaru jeździć, chodzi jedynie o wycieczki motocyklowe w promieniu 300 km.
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Doczy: 24 Lis 2009
Posty: 1431
Skd: Sanok
Wysany: 2016-09-13, 19:13   

Promień 300km to prawie cała Polska :lol: :mrgreen:
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
DAAD 

Doczy: 10 Sie 2016
Posty: 40
Skd: Warszawa
Wysany: 2016-09-13, 19:28   

No nie cała, do Gdańska na dwie tury jeżdżę. :-D
 
 
Jacek Lazarewicz 


Doczy: 07 Lip 2006
Posty: 2959
Skd: Pruchna
Wysany: 2016-09-13, 20:45   

Narazie ;-)
 
 
DAAD 

Doczy: 10 Sie 2016
Posty: 40
Skd: Warszawa
Wysany: 2016-09-15, 13:19   

Motocykl po przeglądzie, olej wymieniony maszyna lekko rozpoznana.
Thunderbird 500 ma silnik kompakt, różni się wielkością i przede wszystkim tym, że ma jeden obieg oleju i jeden wkład filtrujący (nie można dopasować od innych silników). Sprzęgło pływa w tym samym oleju co skrzynia biegów, poza tym ma hydrauliczne kasowanie luzu na popychaczach zaworów.
Mam pytanie czy w poprzednich modelach silników są 2 świece zapłonowe?
U mnie są dwie i cewka dwuobwodowa po stronie w/n.



 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 973
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2016-09-15, 22:34   

Nie, jedna świeca i odprężnik
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
DAAD 

Doczy: 10 Sie 2016
Posty: 40
Skd: Warszawa
Wysany: 2016-09-15, 22:43   

Łysy napisa/a:
Nie, jedna świeca i odprężnik


Odprężnik w moim też jest, ale skomplikowany automatyczny.
Działający z rozrusznikiem jak i kopką.
 
 
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapyta do SQL: 14