|
Royal-Enfield
Forum uzytkownikow
|
Serwis olejowy EFI |
Autor |
Wiadomo |
Łysy
Doczy: 30 Wrz 2010 Posty: 973 Skd: Kocina -Wielkopolska
|
Wysany: 2024-01-13, 12:38
|
|
|
Trud wie o tym wszystko a napewno dużo. Z tego co ja kojarzę to w EFI wszystko pracuje na jednym oleju. |
_________________ „Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”. |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2024-01-13, 13:45
|
|
|
Nie zaprzeczam, zajrzałem po prostu do serwisówki w Dziale "smarowanie" i skopiowałem. A tam nic o skrzyni. Poczekamy na Truda - Jurek pewnie też wie, ale jego tu nie ma. |
|
|
|
|
trud
no i wtedy...
Doczy: 27 Gru 2010 Posty: 284 Skd: Wrocław
|
Wysany: 2024-01-13, 15:43
|
|
|
Jeden olej w EFI do wszystkiego, 15w50, bez wymiany filtra 2,3l, z wymianą 2,5l. W zależności od rocznika mogą być 2 lub 3 miejsca spustu oleju. Tak jak na foto poniżej, od lewej główna śruba spustowa, uszczelka miedziana lub aluminiowa. Dalej dekiel na dwie małe śrubki, uszczelka to oring, tam jest metalowy filtr siateczkowy, jeżeli od nowości nie było ruszane, może być tam dużo gówna.
Przy montażu uważać z dokręcaniem tych małych śrubek, moment to niby 5,5 Nm, ale lepiej dokręcać z uczuciem miłości, bardzo. Trzecie miejsce spustu uszczelka miedziana lub alu. Tej śruby może nie być.
|
_________________ Jeśli się nie zepsuł, to naprawiaj go, aż się zepsuje.
Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta. |
|
|
|
|
kiej
kiej
Wiek: 60 Doczy: 29 Gru 2023 Posty: 7 Skd: Poznań
|
Wysany: 2024-01-16, 23:19
|
|
|
Czyli skrzynia biegów rzeczywiście też pracuje na tym samym oleju silnikowym ? |
_________________ Jeżeli pamiętamy, że wszyscy jesteśmy pomyleni, to tajemnice znikają, a życie staje się zrozumiałe.
były; IZ-49, BMW R1150GS
są: NSU, BMW ADV, MZTS250, MZTS250/1,RE Classic 500 EFI |
|
|
|
|
trud
no i wtedy...
Doczy: 27 Gru 2010 Posty: 284 Skd: Wrocław
|
Wysany: 2024-01-17, 15:46
|
|
|
Tak. |
_________________ Jeśli się nie zepsuł, to naprawiaj go, aż się zepsuje.
Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta. |
|
|
|
|
Sebastian H.
sebol
Doczy: 03 Sie 2009 Posty: 160 Skd: wielkopolska
|
Wysany: 2024-02-11, 22:21
|
|
|
Śruby spustowe jak Trud radzi z wieeelkim uczuciem. Kartery bardzo miękkie i gwint można zerwać. Potem robi się niepotrzebna praca z gwintowaniem od spodu silnika.... Gwint w spustowej jest m14x1,25 jak w świecy zapłonowej. |
|
|
|
|
trud
no i wtedy...
Doczy: 27 Gru 2010 Posty: 284 Skd: Wrocław
|
Wysany: 2024-02-12, 18:34
|
|
|
Sebastian H. napisa/a: | ...Śruby spustowe jak Trud radzi z wieeelkim uczuciem. Kartery bardzo miękkie i gwint można zerwać... |
Tak, główny spust już robiłem, gwint m14 szlak trafił. |
_________________ Jeśli się nie zepsuł, to naprawiaj go, aż się zepsuje.
Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta. |
|
|
|
|
|
Nie moesz pisa nowych tematw Nie moesz odpowiada w tematach Nie moesz zmienia swoich postw Nie moesz usuwa swoich postw Nie moesz gosowa w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|