Royal-Enfield Strona Gwna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Serwis olejowy EFI
Autor Wiadomo
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 973
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2024-01-13, 12:38   

Trud wie o tym wszystko a napewno dużo. Z tego co ja kojarzę to w EFI wszystko pracuje na jednym oleju.
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
Jacek Lazarewicz 


Doczy: 07 Lip 2006
Posty: 2960
Skd: Pruchna
Wysany: 2024-01-13, 13:45   

Nie zaprzeczam, zajrzałem po prostu do serwisówki w Dziale "smarowanie" i skopiowałem. A tam nic o skrzyni. Poczekamy na Truda - Jurek pewnie też wie, ale jego tu nie ma.
 
 
trud 
no i wtedy...

Doczy: 27 Gru 2010
Posty: 284
Skd: Wrocław
Wysany: 2024-01-13, 15:43   

Jeden olej w EFI do wszystkiego, 15w50, bez wymiany filtra 2,3l, z wymianą 2,5l. W zależności od rocznika mogą być 2 lub 3 miejsca spustu oleju. Tak jak na foto poniżej, od lewej główna śruba spustowa, uszczelka miedziana lub aluminiowa. Dalej dekiel na dwie małe śrubki, uszczelka to oring, tam jest metalowy filtr siateczkowy, jeżeli od nowości nie było ruszane, może być tam dużo gówna.



Przy montażu uważać z dokręcaniem tych małych śrubek, moment to niby 5,5 Nm, ale lepiej dokręcać z uczuciem miłości, bardzo. Trzecie miejsce spustu uszczelka miedziana lub alu. Tej śruby może nie być.

_________________
Jeśli się nie zepsuł, to naprawiaj go, aż się zepsuje.
Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta.
 
 
kiej 
kiej

Wiek: 60
Doczy: 29 Gru 2023
Posty: 7
Skd: Poznań
Wysany: 2024-01-16, 23:19   

Czyli skrzynia biegów rzeczywiście też pracuje na tym samym oleju silnikowym ?
_________________
Jeżeli pamiętamy, że wszyscy jesteśmy pomyleni, to tajemnice znikają, a życie staje się zrozumiałe.
były; IZ-49, BMW R1150GS
są: NSU, BMW ADV, MZTS250, MZTS250/1,RE Classic 500 EFI
 
 
trud 
no i wtedy...

Doczy: 27 Gru 2010
Posty: 284
Skd: Wrocław
Wysany: 2024-01-17, 15:46   

Tak.
_________________
Jeśli się nie zepsuł, to naprawiaj go, aż się zepsuje.
Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta.
 
 
Sebastian H. 
sebol

Doczy: 03 Sie 2009
Posty: 160
Skd: wielkopolska
Wysany: 2024-02-11, 22:21   

Śruby spustowe jak Trud radzi z wieeelkim uczuciem. Kartery bardzo miękkie i gwint można zerwać. Potem robi się niepotrzebna praca z gwintowaniem od spodu silnika.... Gwint w spustowej jest m14x1,25 jak w świecy zapłonowej.
 
 
trud 
no i wtedy...

Doczy: 27 Gru 2010
Posty: 284
Skd: Wrocław
Wysany: 2024-02-12, 18:34   

Sebastian H. napisa/a:
...Śruby spustowe jak Trud radzi z wieeelkim uczuciem. Kartery bardzo miękkie i gwint można zerwać...


Tak, główny spust już robiłem, gwint m14 szlak trafił.
_________________
Jeśli się nie zepsuł, to naprawiaj go, aż się zepsuje.
Było: BJ, SR, XJ, XL, KLX. Jest: DL, RE, Beta.
 
 
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapyta do SQL: 10