Royal-Enfield Strona Główna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bullet 350 vs 500
Autor Wiadomość
tarnand
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-12, 20:52   

Jacku,
dla porządku pytanie choć odpowiedź zdaje się już znam: czy warto było wymienić Micarba na Amala? Może Micarb po prostu wymagał wymiany dysz, lepszej regulacji?
 
 
Jacek Lazarewicz 


Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 2960
Skąd: Pruchna
Wysłany: 2011-04-12, 21:14   

Nie wiem, uległem sugestii brata, który miał większe doświadczenie motocyklowe. Za jednym razem wymieniłem gaźnik na Amala, założyłem tłok Arcalite 1:8.5, krótki tłumik i zębatkę zdawczą 18. Nie pytajcie o odczucia- to mój pierwszy motocykl, nie mam porównań. Natomiast Jurek M. twierdzi, że widzi lepszą "żwawość" mojego moto podczas wspólnych wycieczek.
Może wystarczyłyby inne dysze. Tu powinien wypowiedzieć się Tomasz z Puszczy on na dyszach chyba zrobił "profesurę".
 
 
Emergo 
Francuz

Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Okolice Poznan
Wysłany: 2011-04-12, 22:33   

Uwaga!
Gaźnik Amal nie jest bardzo łatwa do rozstrzygnięcia.
Nosi siÄ™ szybko.
Nie zawiera parametry w tych warunkach.

A przede wszystkim ... To jest moim zdaniem podróżnika, który nie lubie niepotrzebnych zmartwień na drodze ... Muszę przyznać, że jestem chyba zbyt wymagający w tej kwestii ...
Gdy kupiłem używany Bullet, jest Amal. Mam do tej pory. I nie bede kupic Mukini za prawie 500 pln teraz...Prawie 100 litrow paliwo!!! Można zobaczyć wiele pięknych rzeczy za 100 litrów benzyny! :lol:
Moja filozofia jest wykorzystanie tych pieniędzy w spotkaniach i podróży.
Nie w tym, co nic nie daje do poprawności pod względem technicznym.
Oczywiście, każdy robi co chce!
Więc Amal ... :lol: :lol:
;-)
_________________
Emergo!
 
 
tarnand
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-13, 02:06   

Cytat:
Nosi siÄ™ szybko.
Nie zawiera parametry w tych warunkach.


Trochę jestem zdezorientowany. Co dokładnie miałeś na mysli? :-|
 
 
gulust 

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 769
Skąd: Uć
Wysłany: 2011-04-13, 07:05   

Emergo! - uwielbiam czytać Twoje posty, ale teraz to i ja nie wiem o co chodzi ... :-|
 
 
Shelton
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-13, 08:09   

Amal jest trudniejszy w regulacji i to jest kluczowy moment. Tutaj regulacja polega na opuszczaniu przepustnicy i regulacji składu mieszanki.
 
 
tarnand
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-13, 08:55   

Shelton,
w moim Amalu mam śrubę to regulacji powietrza, śrubę do ustawienia poziomu wolnych obrotów i tzw air valve czyli zamontowany w przepustnicy suwak przymykający dopływ powietrza sterowny manetką. Oprócz tego suwaka elementy regulowania są podobne do tego, co było w Mikarbie. W którym więc momencie Amal jest trudniejszy do regulacji?
 
 
Shelton
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-13, 09:13   

Musisz opuścić przepustnicę jak najniżej i regulować mieszanką podnosząc przepustnicę. System regulacji składu mieszanki jest bardziej złożony i czuły niż w Mikarbie. Suwak ssania nie ma tu większego znaczenia.

Punktem zwrotnym jest znalezienie właściwego podparcia przepustnicy dla biegu jałowego i ustawienie mieszanki. Na szczęście można ruszać zapinką iglicy co też nie jest bez znaczenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz zał±czać plików na tym forum
Możesz ¶ci±gać zał±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9