Royal-Enfield Strona Główna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Royal Enfield po latach.
Autor Wiadomość
Wojtek75 

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 88
Skąd: Olsztyn Jurajski
Wysłany: 2015-12-09, 17:39   

Dobra rada dla Ciebie i innych poszukujących. Przeczytaj dokładnie całe Forum, a znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, odnośnie zakupu, importera, serwisu, a także stosunków międzyludzkich, przyjaźni itp. :-)
_________________
REfik i do przodu!
 
 
karczoch 
karczoch

Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 295
Skąd: OstrĂłw Wielkopolski
Wysłany: 2015-12-09, 17:47   

Co racja to racja ;-) tyko to lenistwo...
 
 
Jacek Lazarewicz 


Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 2964
Skąd: Pruchna
Wysłany: 2015-12-09, 17:59   

Pozbądź się lenistwa w tym wypadku. Duuużo zaoszczędzisz.
 
 
karczoch 
karczoch

Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 295
Skąd: OstrĂłw Wielkopolski
Wysłany: 2015-12-09, 23:14   

Dzięki za treściwe i bardzo wymowne odpowiedzi. O to chodziło :-D
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 1436
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-12-10, 10:14   

karczoch napisał/a:
Dzięki za treściwe i bardzo wymowne odpowiedzi. O to chodziło :-D


Nikt Ci nie napisze bardziej treściwych odpowiedzi bo każda przypadłość jeżeli był to była inna. Pierdół Ci nie będę wyliczał bo i nie ma po co. A z głównych napraw to tylko łożyskowanie walu. Ale to już nie Nasza ani Royala wina tylko zastosowanych materiałów, robotnika składającego w fabryce, dopasowania części i po troszę konstrukcji silnika (mówię o gaźnikowcu 500ccm) - ale nie przejmuj się większość z Nas jeździ bezawaryjnie.
JAK NIE KUPISZ TO NIE POCZUJESZ
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
karczoch 
karczoch

Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 295
Skąd: OstrĂłw Wielkopolski
Wysłany: 2015-12-12, 19:00   

Ciekawy jest fakt, że Royale często kupują ludzie, którzy wcześniej jeździli różnymi sprzętami, np Harleyami, BMW, Ducati, japońcami. Wiele motocykli za większą kasę oferuje mniej przyjemności z jazdy. A przecież w motocyklach głównie o przyjemność chodzi.

Wiadomo, niektórzy oczywiście od razu wiedzieli co kupić :-D
 
 
zbymus
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-13, 00:08   

[quo
Ostatnio zmieniony przez zbymus 2016-03-22, 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 1436
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-12-13, 08:40   

No widzisz Zbymus wymienił same pierdoły. Linek sprzęgła wymieniłem na trasie już ze trzy, jedna złapana guma, od drgań odkręcił się kierunkowskaz, stelaż do sakw, lampa tylna, ułamał się wspornik do klaksonu, zgubiłem powietrze w gaźniku - też same pierdoły. Jest GITES
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
Wojtek75 

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 88
Skąd: Olsztyn Jurajski
Wysłany: 2015-12-13, 12:20   

Artur 11 tys. km i trzy linki sprzęgła... Za ostro jeździsz! :lol:
_________________
REfik i do przodu!
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 1436
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-12-13, 15:55   

Przypadłość tego rocznika. Linka ma fatalne ułożenie i przegięcie. Urywa się zawsze tuż przy baryłce. Ale pomogło opiłowanie do innego kąta klamki i na razie działa o wiele lepiej.
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
Lamer 


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 353
Skąd: WrocĹ‚aw- Kotowice
Wysłany: 2015-12-13, 20:05   

Hej,
ja zrobilem zaledwie 10 000 mil od 2008roku. Enfield 350 wyprodukowany w 1992r. Oczywiscie wymiana czesci eksploatacyjnych nic wielkiego.
Nie robie wielkich tras a wiekszosc przebiegu zrobilem dojazdami do pracy.
Katowanie skrzyni zmienianiem biegĂłw i ruch miejski nie powoduja awarii.
Trzeba jednak polubic ten motocykl...

Pozdrawiam

L
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 1436
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-12-14, 10:06   

Lamer napisał/a:

Trzeba jednak polubic ten motocykl...


... dlatego tu jesteśmy :lol:
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
karczoch 
karczoch

Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 295
Skąd: OstrĂłw Wielkopolski
Wysłany: 2015-12-15, 01:25   

Linki i zębatki mają prawo się zużyć.
 
 
Tomek DD 

Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 215
Skąd: Puszcza Kampinoska
Wysłany: 2015-12-16, 11:27   

Szczerze mówiąc to jestem zaskoczony tym co piszecie. Awaryjnie wymieniałem tylko raz linkę sprzęgła. Na komplecie napędowym jeździłem przez 10 lat. 12 lat na jednym sprzęgle. I nie piszcie że jest to sprawa szczęścia lub że przejechałem się tylko dookoła komina. :shock:
 
 
karczoch 
karczoch

Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 295
Skąd: OstrĂłw Wielkopolski
Wysłany: 2015-12-16, 16:57   

A jakieĹ› grubsze awarie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz zał±czać plików na tym forum
Możesz ¶ci±gać zał±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12