Rozrząd w Bullecie |
Autor |
Wiadomo |
Sonia [Usunity]
|
Wysany: 2016-02-29, 15:44
|
|
|
"W związku z tym ,że nie podałeś roku produkcji motorka nie mogę ci nic doradzić.Jeśli masz Indian model bez zaworu ( większość nie miała ) moja rada jest zamontuj ten zestaw. Jeżeli masz Angielski model gdzie czasami mógł być taki zawór to go nie montuj."
Odpowiedź godna Salomona
Wyczułam również stoicki spokój |
|
|
|
|
Łysy
Doczy: 30 Wrz 2010 Posty: 973 Skd: Kocina -Wielkopolska
|
Wysany: 2016-02-29, 20:29
|
|
|
Dzięki, Nornik za zajęcie się tematem. Ja na razie daję sobie spokój. Jak ten temat wytrzymuje w Indiach i u mnie wytrzymał ponad 20 tys km, to może jeszcze trochę wytrzyma. |
_________________ „Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”. |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2016-02-29, 20:39
|
|
|
Łysy, u mnie wytrzymał ponad 50... |
|
|
|
|
Łysy
Doczy: 30 Wrz 2010 Posty: 973 Skd: Kocina -Wielkopolska
|
Wysany: 2023-03-12, 20:30
|
|
|
Mam pytania dwa. Wcześniej w tym wątku jest mowa o korkowej uszczelce. Z tego co rozumiem przy śrubie która też pełni funkcję podajnika oleju na wał. Gdzie ta uszczelka jest? W rysunkach jej nie widzę. Bo chyba nie chodzi o podkładkę uszczelniającą?
A drugie pytanie czy tłoczki pompy oleju muszą być w jakimś konkretnym położeniu względem obrotów wału bądź też kół zębatych?
[ Dodano: 2023-04-27, 22:26 ]
Może to się komuś przyda, owa uszczelka jest na śrubie przez którą idzie olej na wał. Na końcu gwintu, circa fi8. Tłoczki pompy oleju są niezależne i robią swoją robotę bez znaczenia jaką miały pozycję startową. |
_________________ „Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”. |
|
|
|
|
|