Nowy bullet na forum |
Autor |
Wiadomo |
motomaciej
motomaciej
Doczy: 13 Lut 2017 Posty: 104 Skd: Piła
|
Wysany: 2017-02-28, 17:29
|
|
|
Jacek Łazarewicz napisa/a: | Proponuję jeszcze zdemontować PAV (kup u Hick.) zaślepkę. 91008 |
Co można zyskać na takiej przeróbce.? Przy założeniu ze system działa poprawnie. |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2017-02-28, 19:02
|
|
|
Więcej mocy. PAV to wymóg eco dla Europy. W końcówce kolanka zazwyczaj jest "zaślepka" metalowa, którą należy wydłubać. Motocykl dostanie kopa. |
|
|
|
|
motomaciej
motomaciej
Doczy: 13 Lut 2017 Posty: 104 Skd: Piła
|
Wysany: 2017-02-28, 20:02
|
|
|
Ok czyli jak rozumiem pav to pompka która jest po lewej stronie boczku i krociec który do niej idzie trzeba zasklepić. Bo on ma z tego co patrzyłem pomagać a nie dławić motor. Dodatkowo jest jakaś zwezka w kolanku przy wylocie w stronę tłumika tak ? Czy coś pomieszałem |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2017-02-28, 22:22
|
|
|
Nie pomaga. W teorii "dopala spaliny" przez co poprawia eco. Wyrzuć to w diabły, zaślep kolanko (pompka może zostać), zdejmij wężyk i wydłub zwężkę z rury. Poczujesz, że motocykl ma "więcej luzu". I jest żwawszy. Rura nie będzie tłumić spalin. |
|
|
|
|
motomaciej
motomaciej
Doczy: 13 Lut 2017 Posty: 104 Skd: Piła
|
Wysany: 2017-03-22, 20:49 z innej beczki <VIN>
|
|
|
Panowie prosze o poradę. Dziś próbowałem zarejestrować Royala i niestety nie udało mi się.
Pomimo pomyslnego odbycia przegladu (wiadomo) to w urzedzie poinformowano mnie, ze moj motocykl ma krotki vin a od motocykle produkcji od stycznia 2003 roku jest obowiazek dlugiego 17 cyfrowego vinu,
W związku z tym potrzebna jest zgodna ministerstwa transportu na odstepstwo od ustawy. Do tego potrzeba im wyslac wniosek oraz 14 zalacznikow ( zdjecia , pisma cuda wianki) oraz dowod wplaty w kwocie 10pln.
Dodam , że moj moto nie posiada tabliczki znamionowej , ma tylko vin na glowce ramy.
Czy ktoś może przerabiał taki temat? i wie jak dobrze i bezboleśnie załatwić to ministerstwo. z góry dzięki, Maciej |
|
|
|
|
Jeeper
Doczy: 13 Mar 2007 Posty: 832 Skd: Radom
|
Wysany: 2017-03-22, 22:42
|
|
|
po pierwsze twój Bullet nie jest z 2008 roku, ma silnik produkowany do roku 2004 .Powinien mieć tabliczkę przynitowaną do ramy,wszystkie mają. Może rama była wymieniona ? |
|
|
|
|
motomaciej
motomaciej
Doczy: 13 Lut 2017 Posty: 104 Skd: Piła
|
Wysany: 2017-03-23, 06:22
|
|
|
Angielski dowód rejestracyjny mówi o roku produkcji 2008. Numery silnika i ramy są Zgodne wiec wymiana ramy raczej odpada. Poza tym tam kaZde wypadki są ewidencjonowane i była by o tym wzmanianka. Po tabliczce ani śladu. |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2017-03-23, 07:36
|
|
|
W maju jest motobazar w Łodzi. Jrdź i kup "pustą" tabliczkę znamionową do Royal Enfielda. Wybijesz na niej to, co Ci potrzebne. I przynitujesz. |
|
|
|
|
motomaciej
motomaciej
Doczy: 13 Lut 2017 Posty: 104 Skd: Piła
|
Wysany: 2017-03-23, 08:04
|
|
|
tak ale jesli nabije ten vin ktory jest w dokumentacji to problem odstepstwa w ministerstwie nadal istnieje. |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2017-03-23, 08:15
|
|
|
Jeśli w dokumentach jest krótki to musisz nabić taki sam (dokumentów Ci Angole nie zmienią). Z tabliczką (zgodną z dokumentami) staraj sie o zgodę. Uzasadnij, że w Anglii wystarczał nr krótki. |
|
|
|
|
Jeeper
Doczy: 13 Mar 2007 Posty: 832 Skd: Radom
|
Wysany: 2017-03-23, 10:19
|
|
|
motomaciej napisa/a: | Angielski dowód rejestracyjny mówi o roku produkcji 2008. Numery silnika i ramy są Zgodne wiec wymiana ramy raczej odpada. Poza tym tam kaZde wypadki są ewidencjonowane i była by o tym wzmanianka. Po tabliczce ani śladu. |
Drogi Kolego papier wszystko przyjmie, nawet angielski. Nie mam zamiaru tutaj się wymądrzać tylko piszę co widzę. Silnik masz w wersji produkowanej do 2004 roku.Osprzęt kierownicy /klamki/ czarne tylko na rynek indyjski.Naklejki na puszkach "Bullet 500"-wersja na rynek indyjski.Na poprzeczce pod reflektorem powinna być naklejka "Enfield".Zbiornik paliwa z korkiem w wersji na rynek indyjski. Miałem kilka Enfieldów z różnych roczników 2001-2008.Wszystkie miały długi VIN i tabliczki znamionowe.
Ten link pomoże Ci sprawdzić rocznik Twojego Enfielda
http://www.royalenfields....ow-to-tell.html
P.S. nie traktuj tego jako złośliwości i czepiania się. Po prostu sprawdź to wszystko może rama była malowana i część VINu zachlapano farbą . Nie jestem wszechwiedzący i mogę się mylić. |
|
|
|
|
Adam M.
Adam M.
Doczy: 01 Lut 2017 Posty: 36 Skd: Ontario, Kanada
|
Wysany: 2017-03-24, 19:23
|
|
|
Jezeli motocykl jest z angielskiego rynku to w dowodzie moze byc nie rok produkcji, a data pierwszej rejestracji w Anglii.
Rok produkcji w Indiach mogl byc zupelnie inny :). |
|
|
|
|
karczoch
karczoch
Doczy: 02 Gru 2015 Posty: 295 Skd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysany: 2017-03-27, 22:31
|
|
|
Mój Enfield w angielskich papierach miał napisane 2003, a na prawdę jest 2002. Twój raczej na pewno nie jest 2008.
Jeeper ma rację, te silniki (z czarną rurką z lewej strony cylinrda) wychodziły chyba do 2004,
więc gdyby okazało się, że Twój jest np. z 2002 roku to po problemie. |
|
|
|
|
motomaciej
motomaciej
Doczy: 13 Lut 2017 Posty: 104 Skd: Piła
|
Wysany: 2017-03-28, 16:04
|
|
|
Panowie ja nie prosiłem o rozkodowanie przeszłości motora tylko o poradę z ministerstwem. Ja nie jestem w stanie zmienić poprzedniego dokumentu motocykla w którym widnieje data produkcji 2008. To jak jest faktycznie już się nie dowiem. |
|
|
|
|
Jeeper
Doczy: 13 Mar 2007 Posty: 832 Skd: Radom
|
Wysany: 2017-03-28, 20:35
|
|
|
przede wszystkim w angielskim dowodzie masz wpisaną datę pierwszej rejestracji a nie datę produkcji ! Urzędas nie ma racji i musi ci moto zarejestrować.Nie pękaj i rób rozpierduchę w urzędzie ! |
Ostatnio zmieniony przez Jeeper 2017-03-28, 21:14, w caoci zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|