Nowy stary ROYAL |
Autor |
Wiadomo |
mariusz650
mariusz650
Doczy: 20 Lut 2011 Posty: 350 Skd: Chojnice
|
|
|
|
|
scibor1
Doczy: 28 Lip 2016 Posty: 133 Skd: Dwórzno
|
Wysany: 2017-02-24, 05:22
|
|
|
Ładny ładny. Szkoda, że zepsuty: oprócz znanych mi wad jak wtrysk czy silnik i skrzynia w jednej obudowie doszedł jeszcze ABS. No i ten kraj pochodzenia: Wielka Brytania? Czy o czymś nie wiem? Chyba, że sprzedawca ma na myśli pochodzenie marki, nie egzemplarza;) |
_________________ Royal Enfield Bullet 500 '01 |
|
|
|
|
Łysy
Doczy: 30 Wrz 2010 Posty: 973 Skd: Kocina -Wielkopolska
|
Wysany: 2017-02-24, 12:32
|
|
|
Taaa silniki na wtrysku zaczęli robić w 1977 i tak bez zmian... |
_________________ „Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”. |
|
|
|
|
Emergo
Francuz
Doczy: 19 Lut 2009 Posty: 384 Skd: Okolice Poznan
|
Wysany: 2017-02-24, 12:43
|
|
|
Haaa... jeszcze mógł pisać przed Austrii (silnik)... |
_________________ Emergo! |
|
|
|
|
Łysy
Doczy: 30 Wrz 2010 Posty: 973 Skd: Kocina -Wielkopolska
|
Wysany: 2017-02-24, 15:42
|
|
|
Silnik zapewne opracowano w wiedeńskim instytucie Franza Josefa na potrzeby CK armii Austro -Węgier... |
_________________ „Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”. |
|
|
|
|
trud
no i wtedy...
Doczy: 27 Gru 2010 Posty: 284 Skd: Wrocław
|
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2017-02-25, 18:28
|
|
|
Jeśli jest zarejestrowany w Unii..., to dlaczego nie? |
|
|
|
|
mariusz650
mariusz650
Doczy: 20 Lut 2011 Posty: 350 Skd: Chojnice
|
Wysany: 2017-02-27, 00:30
|
|
|
Tylko ,że Anglia to już nie UNIA. |
|
|
|
|
scibor1
Doczy: 28 Lip 2016 Posty: 133 Skd: Dwórzno
|
Wysany: 2017-02-27, 04:54
|
|
|
Nie ma co wróżyć z fusów, bo w PL przepisy przepisami a każdy WK rządzi się swoimi prawami i humorem urzędnika. Jak ktoś jest zainteresowany zakupem to powinien wyciągnąć od sprzedawcy dokładną listę dokumentów i udać się z nią do WK w którym zamierza rejestrować i tam upewnić się, czy będzie to możliwe. Jeśli mu odpowiedzą, że nie, to może drążyć temat dlaczego nie lub dogadać się że sprzedającym żeby pomógł w procesie legalizacji.
A to, czy WB jest w UE czy nie, nie ma znaczenia, bo USA, Japonia czy Korea też nie są, a jakoś tamtejsze pojazdy się u nas rejestruje. |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2017-02-27, 07:17
|
|
|
mariusz650 napisa/a: | Tylko ,że Anglia to już nie UNIA. |
Jeszcze Unia. |
|
|
|
|
trud
no i wtedy...
Doczy: 27 Gru 2010 Posty: 284 Skd: Wrocław
|
Wysany: 2017-02-27, 14:35
|
|
|
Jako że ja zamieszałem, to sprawdziłem. Moto jest już zarejestrowane na terenie UE w GB, więc wszystko OK papierowo. Złe wnioski z opisu wyciągnąłem, bo sobota wieczór o suchym pysku, ech.
scibor1 napisa/a: | A to, czy WB jest w UE czy nie, nie ma znaczenia, bo USA, Japonia czy Korea też nie są, a jakoś tamtejsze pojazdy się u nas rejestruje. |
To się nazywa import indywidualny. Raz na pół roku można prywatnie ściągnąć pojazd i go zarejestrować, nawet jeżeli nie ma homologacji, ale do tego potrzebne są odpowiednie papiery |
|
|
|
|
|