Czy nie zostanę zlinczowany:) |
Autor |
Wiadomo |
Xen [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-06, 16:46 Czy nie zostanę zlinczowany:)
|
|
|
Jestem na forum już troszkę czesu i niestety do tej pory nie mam Mojego ukochanego i wysnionego Royala:) ten stan zamierzam zmienić na nowy sezon , ale zakupię RE G5 EFI.
Czy będę mógł spokojnie przyjechać na zlot, lub jakiś klubowy wypad?? bez konieczności ripostowania uwag na temat nie prawdziwego brytyjczyka. Czyli, czy poznamy sie z usmiechami na twarzach i w milej atmoswerze?:) Wybór argumentuję nowszą konstrukcją zawieszeniem, własciwasciami jezdnymi i większą mocą. Poza tym, dłucać lubię w moim SAABie a na motorze jezdzić..
Pozdrawiam |
|
|
|
|
tarnand [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-06, 17:13
|
|
|
Poczytaj posty o różnych przygodach jakie mieli koledzy podczas okresu docierania, łącznie z moim przedostatnim. W przypadku produkcji hinduskiej wydaje mi się być bardzo uzasadnione kupienie brytyjczyka z przebiegiem 10,000 km. Taki motocykl daje chyba raczej dobre gwarancje że to co miało się spieprzyć to juz się spieprzyło i zostało naprawione. W przypadku nowego, a nie sądzę by wykonanie tych nowych odbiegało od tych starszych, mogą więc czekać Cię "schody" i frustracje - od czego oczywiście daleki jestem by Ci życzyć.
Dodatkowo, taki motocykl nie będzie już "dziewiczy" i będzie miał jakieś rysy, zadrapania itd. Jeśli więc zrobisz następne to już tak nie będzie bolało jak na nowym. |
|
|
|
|
Xen [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-06, 17:44
|
|
|
Jeszcze ciekawi mnie czy ktoś z urzytkowników posiada nową wersję? Co do wykonania to podobno jakosc ma być niby lepsza ,a ale to sie okaże w praniu. |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2010-09-06, 19:11
|
|
|
Witaj Xen, zawsze będziesz mile widziany. Na nasze spotkania przyjeżdżają nie tylko "stare" Enfieldy. Był Tunderbird, niech będzie i EFI. Witaj w Gronie. Wszyscy jesteśmy ciekawi tego produktu. Opinie docierają różne. W zeszłym roku na spotkanie nad Tanwią zapowiedział się Vishnu M.(Importer) z prezentacją nowego modelu. Nie dotarł-szkoda. Jeśli obserwujesz nasze Forum to widzisz, że jesteśmy Ambasadorami tej marki. Jednak nie wszyscy to rozumieją; my to robimy z własnej nieprzymuszonej woli. Więc każdy model, lepszy czy gorszy(subiektywne odczycie), bedzie życzliwie witany. Przybywaj! |
|
|
|
|
ZWOLIN
Doczy: 11 Lut 2007 Posty: 349 Skd: kraśnik
|
Wysany: 2010-09-06, 22:26
|
|
|
zapraszamy , zapraszamy
chętnie obejrzymy sobie ten nowy wynalazek Royala i jak byś dał zrobić jedną rundkę tak dla porównania to by było bardzo miło z twojej strony
pozdrawiam |
|
|
|
|
mily
Administrator
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 301 Skd: Łódź
|
Wysany: 2010-09-07, 18:43
|
|
|
powitac i pogadac zawsze milo, aczkolwiek, ja bym Ci polecal jednak kupno starszego modelu. To jednak klasyka, ktora bedzie trzymac cene - a te nowe to juz nie to. Szczerze, to jesli brac nowego, to wolalbym kupic juz uzywanego triumpha bonneville. A na triumphie rownie chetnie zaprosimy na wspolny wypad etc.
A tak apropos w ktorym saabolocie dlubiesz? :) |
|
|
|
|
Shelton [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-07, 21:02
|
|
|
W sumie EFI to inna historia. Silnik monoblock. Z drugiej strony jak ktoś nie chce się znać na dłubaniu na pewno będzie nieco lepszy. |
|
|
|
|
mily
Administrator
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 301 Skd: Łódź
|
Wysany: 2010-09-08, 02:12
|
|
|
Cytat: | Z drugiej strony jak ktoś nie chce się znać na dłubaniu na pewno będzie nieco lepszy. |
przynajmniej w teorii, a prawda wyjdzie pewnie za 2,3 lata ;)
a jak ktos nie chce sie znac, to i tak wracamy do bonnevilla ;) |
|
|
|
|
Shelton [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-08, 09:18
|
|
|
Albo Kawasaki W650. |
|
|
|
|
tarnand [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-08, 20:55
|
|
|
Cytat: | Z drugiej strony jak ktoś nie chce się znać na dłubaniu na pewno będzie nieco lepszy. |
Skąd taka pewność? Czy nie za duży kredyt zaufania? |
|
|
|
|
gulust
Doczy: 28 Sty 2007 Posty: 769 Skd: Uć
|
Wysany: 2010-09-08, 21:20
|
|
|
każdy ma prawo do swoich poglądów:
Ja nie jestem pewien czy hinduskie unowocześnienie będzie lepsze od angielskiego tradycjonalizmu, ale nie mówię że nie ... Miałem 350tkę, która jest bardziej zbliżona do oryginału i w/w nie wibrowała tak na wolnych jak obecny hinduski "rozwiert" na 500ccm (przepraszam inżynierów i techników za nieprecyzyjne określenie). Moc miała mniejszą, ale już np. elastyczność wcale nie! Nie wiem czy ktoś jeszcze miał takie spostrzeżenia, ale z tego co wiem na wyspach bardziej popularne są 350?
Pytanie brzmi: Czy nowa hinduska 500tka jest dalszym ciągiem psucia oryginału, czy też całkowite przekonstruowanie silnika ma wyeliminować wady "rozwiertu"?!
Może jeśli kolega Xen jednak się zdecyduje na EFI to odpowie nam na te pytania za czas jakiś... Może Artur też coś napisze - jeśli dobrze pamiętam jeździł Machismo, który też różni się od pierwowzoru... |
|
|
|
|
Jacek Lazarewicz
Doczy: 07 Lip 2006 Posty: 2960 Skd: Pruchna
|
Wysany: 2010-09-08, 21:27
|
|
|
Ten Artur, o którym piszesz nic na razie nie napisze bo pracuje we Francji i nie wiadomo kiedy wróci. A "Forumu" chyba nie czyta. |
|
|
|
|
gulust
Doczy: 28 Sty 2007 Posty: 769 Skd: Uć
|
Wysany: 2010-09-09, 14:40
|
|
|
więc trzymajmy kciuki za Xen'a ... |
|
|
|
|
Xen [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-10, 21:46
|
|
|
To co przeczytałem do tej pory, silnik to zupelnie nowa konstrukcja jedyne co ze starego zostało to skok tłoka... Wtrysk i sterownik jest japoński. Oglądając ową maszynę zobaczyłem że mimo wtrysku ma dzwignię ssania. Nie jestem zawodowcem w temacie bo wcześniej jezdziłem jako szczyl na motorynce a potem na simsonie:) a część po części wymienić mogę tylko w SAAB 2,2 TID. Triumph jest fajny... ale! jakoś nie przemamia do mnie do końca, Royal jest dla mnie po prostu Ładniejszy. Chcę kupić nowy bo dają 2 latka gwarancji i docieranie będzie pod jej ochroną. Poza tym w życiu panowie miałem tylko jedną dziewicę i wiem jakie to jest miłe:):):) Tak też chcę podejść do motocykla. Wrażenia będziemy wymieniać na jakimś spotkaniu. A po piwku może i o dziewicach;)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
robert [Usunity]
|
Wysany: 2010-09-10, 22:02
|
|
|
W sumie to najwazniejsze abys byl zadowolony. |
|
|
|
|
|