JAKI MODEL KUPIĆ :) |
Autor |
Wiadomo |
raf1234567 [Usunity]
|
Wysany: 2012-11-02, 12:12 JAKI MODEL KUPIĆ :)
|
|
|
WITAM PLANUJĘ ZAKUP NOWEGO ROYALA Z SALONU OD DAWNA JUŻ CHORUJĘ NA TEN MOTOCYKL ( JAKIES 10 LAT ) MAM INNE MOTOCYKLE WSK JAWA SHL ALE ROYAL TO MARZENIE KTÓRE NIE DŁUGO SIĘ SPEŁNI PROSZĘ O OPINIĘ CZY MODEL NP. Bullet G5i CZY Classic 500 PROSZĘ O OPINIE UŻYTKOWNIKÓW WADY ZALETY CZY KUPIĆ TO CO SIĘ BARDZIEJ PODOBA CHCĘ KUPIĆ NÓWKĘ A TO DLA MNIE SPORY WYDATEK ( KREDYT ) KTÓRA JEDNOSTKA NAPĘDOWA SIĘ LEPIEJ SPRAWUJE CZY NIE MA ISTOTNYCH RÓŻNIC Z GÓRY DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDŹ POZDRAWIAM RAFAŁ GG 42616380 |
|
|
|
|
gulust
Doczy: 28 Sty 2007 Posty: 769 Skd: Uć
|
Wysany: 2012-11-02, 16:23
|
|
|
jeden ma kickstarter, a drugi nie ... |
|
|
|
|
tarnand [Usunity]
|
Wysany: 2012-11-02, 17:53
|
|
|
Powiedziabym Classic 500. Wad ma dużo ale ma też bardzo dużo zalet: jest prosty i w zasadzie wszystko możesz zrobić albo samemu albo u kowala. Jeśli nie będziesz szukał po salonach a raczej po kontaktach którym możesz zaufać kupisz w końcu fajną maszynę za nieduże pieniądze.
O RE EFI nie wiem nic. Wiem natomiast, bo wiele razy to słyszałem od kolegów harleyowców, ludzi naprawdę znających się na rzeczy, że TwinCams (EFI) nie są za bardzo udane. Może zacytuję opinię jednego z nich: "jak mi w drodze coś zacznie szwankować w gaźniku to mogę to wszystko rozebrać i złożyć na poboczu. Jakby coś się stalo w TC to tylko laweta i kosztowna naprawa u dealera a takie rzeczy zdarzają się nierzadko". Ten właśnie człowiek kupił jak tylko się ukazały w 2000 r. TwinCama, jeżdził na nim 2 lata, sprzedał go i kupił spowrotem EVO na którym jeździ do tej pory. O TC nie chce nawet słyszeć. Ostatnio także słyszałem, że Niemcy którzy kupowali TC "zmądrzeli" i teraz ponoć wykupują w PL starsze modele z silnikiem EVO. Taka wiadomość dotarła do nas z PL. |
|
|
|
|
ArturM
wierny klasyce
Doczy: 24 Lis 2009 Posty: 1431 Skd: Sanok
|
Wysany: 2012-11-03, 09:20
|
|
|
A Ewcia - Szprycha ma EFI i nie zamieniła by go na żaden inny (poza Ka...ki )
A ja i wielu z Nas ma gaźnik i też je lubi.
Tarnand ma rację z jedną rzeczą: gaźnikowca zrobisz sam, skoro posiadasz wiedzę. Do EFI już potrzeba komputera.
Różnic, poza wyglądem, wiele nie ma: wtrysk - gaźnik, zapłon, różnica mocy, skrzynia biegów w osobnej obudowie lub nie.
Gdzieś był artykuł Jurka M. z Automobilisty właśnie o EFI. Nie wiem czy gdzieś został powieszony - może ktoś pamięta i wklei link. Na opinii Jurka możesz polegać. |
_________________ Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek. |
|
|
|
|
Tomek śląsk [Usunity]
|
|
|
|
|
ZWOLIN
Doczy: 11 Lut 2007 Posty: 349 Skd: kraśnik
|
|
|
|
|
jsbielsko
jsbielsko
Doczy: 02 Pa 2011 Posty: 404 Skd: Beskidy/Floryda
|
Wysany: 2012-11-03, 22:56
|
|
|
raf1234567 musi Ci się podobać!!! Resztę ogarniesz później...
ja odradzam sztukę nówkę nieśmiganą. Polecam takie, które zostały już podokręcane przez użytkowników... |
_________________ Tylko ten, kto nic nie robi nie popełnia błędów... |
|
|
|
|
szprycha
Doczya: 23 Mar 2011 Posty: 138 Skd: Gliwice
|
Wysany: 2012-11-04, 00:12
|
|
|
ArturM napisa/a: | A Ewcia - Szprycha ma EFI i nie zamieniła by go na żaden inny (poza Ka...ki ) |
heeheh, Artur - leciutko skoryguję to prawda- nie zamieniłabym RE, ale także na Kawę. W800 to chętnie - jako drugi ), ale nie zamiast RE.
odpowiadając koledze:
* mój EFI jest (póki co, a oby i tak dalej) super egzemplarzem - motywy zakupu, info o użytkowaniu - jeśli Ci sie chce, to musisz poszperać w postach
*EFI Janusza miał drobne problemy na początku - pisałam też na forum - teraz chodzi jak szwajcarski zegarek
Słowem my z naszych Efików jesteśmy bardzo zadowoleni, choć każde z nas traktuje swojego Royala nieco inaczej - dla mnie to pierwszy motocykl i jednocześnie alternatywa dla auta na co dzień, po drugim sezonie bezawaryjnie (poza wymianą bezpiecznika) ok.13 tys. z hakiem.
Dla Janusza, RE to sentyment i nostalgiczne, głównie weekendowe przebieżki, bo na długie trasy jeździ innym. Po 1,5 sezonu ma chyba coś koło 2 tys. i jest najlepiej wyglancowanym moto w Gliwicach )
W sumie takie same modele EFI z 2009.r mamy chyba ja, Janusz i Mariusz650. Jeśli kogoś pominęłam to sorrrrki, ale może przy okazji zostanie wywołany do tablicy
Ile moto (czy efi, czy gaźnikowych) - tyle wrażeń i doświadczeń. Nie przekonasz się dopóki nie sprawdzisz. Sprawdzisz -pokochasz, albo znienawidzisz- a jeśli tak - to będziesz nienawidził i dłubał przy nim, psioczył i dalej kochał. chyba |
_________________ szprycha |
|
|
|
|
tomaszgardyga [Usunity]
|
Wysany: 2012-11-14, 17:42
|
|
|
moim zdaniem na nowke szkoda kasy , lepiej kupic starszy klasyczny model aczkolwiek z malym przebiegiem , tak do 10 000 km. mi podobaja sie absolutnie wszystkie rodzaje Bulletow. wierze w to ze te nowsze (z silnikiem leanburn i najnowsze EFI) sa mniej awaryjne , choc raczej bez przesady |
|
|
|
|
szprycha
Doczya: 23 Mar 2011 Posty: 138 Skd: Gliwice
|
Wysany: 2012-11-15, 22:23
|
|
|
szkoda, czy nie, ja tam wolę jeździć niż grzebać , a i to nie swoimi rękami, bo po prostu się na tym nie znam
kupiłam nowy z gwarancją, co nie znaczy, że mam gwarantowane jeżdżenie bezusterkowe, ale póki co nie żałuje wydanych całkiem tysiaków |
_________________ szprycha |
|
|
|
|
tomaszgardyga [Usunity]
|
Wysany: 2012-11-16, 13:40
|
|
|
sorki Szprycha , tak sie troche chcialem wymadrzyc nowka to nowka wiadomo , niesamowicie przyjemna sprawa. mowiac szczerze sam bym chcial sprobowac efi tylko ta cena mnie rozwala nawet uzywanych. pozdro |
|
|
|
|
szprycha
Doczya: 23 Mar 2011 Posty: 138 Skd: Gliwice
|
Wysany: 2012-11-16, 23:50
|
|
|
sieeeemm nie gniewom przeca każdy ma prawo do swojego zdania, ja szanuję i Twoje, ale pozwoliłam sobie wrzucić i swoje. A po kieszeni zabolało, to fakt. |
_________________ szprycha |
|
|
|
|
ArturM
wierny klasyce
Doczy: 24 Lis 2009 Posty: 1431 Skd: Sanok
|
Wysany: 2012-11-17, 07:44
|
|
|
Pozwolę sobie wtrącić że wydatki bolą po kieszeni gdy okażą się bezsensowne.
Jeżeli jestem zadowolony z zakupionego przedmiotu i spełnia moje wymagania to wydanych - "zainwestowanych" pieniędzy nie żałuję.
Do tej pory wydanych nastu tysięcy na nowego RE nie żałuję, aczkolwiek obecnie kupiłbym używanego i przerobił, gdy szukałem RE dla siebie to był czas gdy nie było żadnych ofert sprzedaży egzemplarzy używanych nawet na forum. |
_________________ Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek. |
|
|
|
|
Mirek
Doczy: 24 Gru 2010 Posty: 222 Skd: Gliwice
|
Wysany: 2013-03-16, 14:01
|
|
|
Ciezki temat zapodales :) bo enfield to nie honda czy kawasaki oprocz enfielda tylko harley ma taka game modeli ze mozesz kupic jeden i ten sam model ktory bedzie zupelnie inny od tego obok :) jesli nadazasz to zobacz stone hitchcockow :) mozesz kupic baze enfielda czyli zwyklego efi-ka i zrobic z nim wszystko od cafe racera po przez cruisera az do off -roadowego motocykla :) zobacz zjazdy enfieldow naprawde stawiam flaszke jak znajdziesz dwa identyczne nie rozniace sie detalami :) ten motocykl daja ogromne mozliwosci custumowania :) jest jeszcze taka stronka z Dehli gdzie juz kompletnie mozesz zmienic wyglad swojego enfielda od ramy , roznych bakow siodel i kierownic po lampy i crash barry :) wiec tak naprawde pytanie jest do ciebie nie jaki model kupic ale jaki model ty chcesz :) taki sobie zrob :) |
|
|
|
|
Tomek śląsk [Usunity]
|
Wysany: 2013-03-16, 14:18
|
|
|
Mirek napisa/a: | jest jeszcze taka stronka z Dehli | O jakiej stronce piszesz ? |
|
|
|
|
|