Royal-Enfield Strona Gwna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Witam z Legnicy
Autor Wiadomo
Turek 

Doczy: 09 Lut 2015
Posty: 44
Skd: Legnica
Wysany: 2015-02-12, 20:05   Witam z Legnicy

Witam, od niedawna jestem posiadaczem R.Enfielda 500. Od dłuższego czasu jestem fanem marki Moto Guzzi. Obecnie ujeżdżam Californię Jackal 1100.
Swoją przygodę z motocyklami zaczynałem od Junaka (nie wspominając o polskich 2-suwach) na którym poznawałem arkana mechaniki motocyklowej. Pozostał mi po nim sentyment do starych motocykli i od dłuższego czasu szukałem czegoś ciekawego. No i wpadł mi w ręce piękny Enfield 1966. Nie ukrywam że bardzo mi pasuje podobieństwo technologczne tych maszyn, to jest to co lubię w motocyklach czyli że wszystko jest tam gdzie powinno być.

RE.jpg
Plik cignito 118 raz(y) 250,25 KB

 
 
ArturM 
wierny klasyce

Doczy: 24 Lis 2009
Posty: 1436
Skd: Sanok
Wysany: 2015-02-12, 20:13   

Witamy witamy.
A skąd motorek, powiesz jaką miał historię?
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
Turek 

Doczy: 09 Lut 2015
Posty: 44
Skd: Legnica
Wysany: 2015-02-12, 20:55   

Motor przyjechał z Francjii od pośrednika więc nie za dużo wiem o jego historii. Wymaga sporo pracy jęśli chodzi o kosmetykę i ogólny przegląd, ale ładni pali (zgodnie z procedurą odpalania). Będzie potrzebych pare gratów na wymianę ale to podrzucę w innym wątku. Mam nadzieję że szybko uda mi się doprowadzić go do stanu który pozwoli wyjechać na drogę.
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Doczy: 24 Lis 2009
Posty: 1436
Skd: Sanok
Wysany: 2015-02-13, 07:30   

Coś mi się wydaje że to z takiego źródła na jakie trafił Rockers
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
Tomek śląsk
[Usunity]

Wysany: 2015-02-13, 08:34   

Witaj kolego powodzenia . Enfield bardzo ładny pozdrawiam .
Ostatnio zmieniony przez Tomek śląsk 2015-02-13, 21:05, w caoci zmieniany 1 raz  
 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 976
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2015-02-13, 09:43   

Witamy szanownego kolegę. Bullet da sie zrobić, a jak sie go zrobi to normalnie jeździ. Co prawda ten rok 66' to raczej jest tylko w papierach, ale większego znaczenia to nie ma.
Wrzuc jakaś fotkę gutka, to też wyjątkowe motocykle.
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
Turek 

Doczy: 09 Lut 2015
Posty: 44
Skd: Legnica
Wysany: 2015-02-13, 16:35   

Łysy napisa/a:
Witamy szanownego kolegę. Bullet da sie zrobić, a jak sie go zrobi to normalnie jeździ. Co prawda ten rok 66' to raczej jest tylko w papierach, ale większego znaczenia to nie ma.
Wrzuc jakaś fotkę gutka, to też wyjątkowe motocykle.


Trochę próbowałem zgłębić temat roku i tez miałem wątpliwości, ale o ile dobrze wyczytałem na agielskim owners forum nr silnika G2/...... Ei/....... były bite na początku produkcji w Indiach tzn do dotychczasowych numerów dodawano drugi nr EI czyli Enfield India. I to się u mnie zgadza. Jest jeszcze parę innych drobiazgów typu garb na błotniku przednim, żeberka przy odmie. Reszta tzn głównie armatura instalacja jest wspólczesna. Jeśli się mylę to mnie wyprowadźcie z błedu.
Czytałem również na angielskim forum o takich egzemplarzach z prywatnego importu, ale chodziło o to że mają problem z rejestracją w UK.
 
 
Turek 

Doczy: 09 Lut 2015
Posty: 44
Skd: Legnica
Wysany: 2015-02-13, 16:43   

Łysy napisa/a:
Witamy szanownego kolegę. Bullet da sie zrobić, a jak sie go zrobi to normalnie jeździ. Co prawda ten rok 66' to raczej jest tylko w papierach, ale większego znaczenia to nie ma.
Wrzuc jakaś fotkę gutka, to też wyjątkowe motocykle.


Na zdjęciu to nie mój gutek bo nie mama zdjęcia, ale ten model.

moto_guzzi__california_jackal_1999_1_lgw.jpg
Plik cignito 73 raz(y) 73,01 KB

 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 976
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2015-02-13, 18:49   

Gutek ładny. Co do RE to pewnie Hindusi poszli na łatwiznę i powymieniali zuzyte części na współczesne. Jeździć z tym się da, a wracać do oryginału możesz powoli.
Hitchock podaje taki i pewnie tak to wyglądało.

1965_350CC_NEW_BULLET.jpg
Plik cignito 65 raz(y) 27,51 KB

_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
Jacek Lazarewicz 


Doczy: 07 Lip 2006
Posty: 2964
Skd: Pruchna
Wysany: 2015-02-13, 19:00   

Kupiłeś we Francji czy w Polsce?
 
 
Tomek śląsk
[Usunity]

Wysany: 2015-02-13, 23:21   

Łysy napisa/a:
Gutek ładny. Co do RE to pewnie Hindusi poszli na łatwiznę i powymieniali zuzyte części na współczesne. Jeździć z tym się da, a wracać do oryginału możesz powoli.
Hitchock podaje taki i pewnie tak to wyglądało.

Mylisz się kolego ,tak to napewno nie wyglądało .Na zdjęciu jest motocykl klasy 250 a dokładniej mówiąc Crusader łatwo rozpoznoć po obudowie lampy przedniej i co bardziej oczywiste po silniku . ;-)
 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 976
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2015-02-13, 23:40   

To jest 350 z 65'. Chodziło mi o stylistykę jednak nieco odmienną. Że napęd ze zintegrowaną skrzynią to przecie widzę.
Nie jestem pewien czy Hindusi już w 66 produkowali 500. Ponizej 350, mam nadzieję , że Cię usatysfakcjonuje.

Before-restoreation-1965-Royal-Enfield.jpg
Plik cignito 76 raz(y) 49,45 KB

_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
SKURA
[Usunity]

Wysany: 2015-02-15, 09:21   

Miło Cie powitać
 
 
Turek 

Doczy: 09 Lut 2015
Posty: 44
Skd: Legnica
Wysany: 2015-02-15, 19:29   

Dzisiaj była pierwsza przejażka po trawniku, co prawda na 1 i 2-ce ale frajda była. Silniczek chodzi super ale jak zmiejszam wolne obroty na gaźniku to po krótkiej chwili gaśnie. Widać czeka mnie jeszcze czyszczenie gaźnika i sprawdzenie zapłonu.
 
 
Tomek śląsk
[Usunity]

Wysany: 2015-02-15, 19:42   

Łysy napisa/a:
To jest 350 z 65'
który bo w tej chwili mamy już dwa zdjęcia które wkleiłeś ,jeżeli mówisz o pierwszym to dalej twierdzę że to 250cc Crusader
Łysy napisa/a:
Że napęd ze zintegrowaną skrzynią to przecie widzę
bardzo mnie to cieszy
Łysy napisa/a:
Ponizej 350, mam nadzieję , że Cię usatysfakcjonuje.
nie do końca ale może być ;-) .
 
 
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapyta do SQL: 16